IMATGE BLOC!

IMATGE BLOC!

viernes, 23 de diciembre de 2011

COMENTARIDE LA SESSIÓ NÚMERO VINT-I-TRES (DIJOUS 22/12/2011)


A la sessió d’avui amb l’Eduard hem treballat les dubtes sobre les tasques 4 i 5, però com jo ja havia començat a realitzar aquestes tasques i a més havia tingut una tutoria amb l’Eduard per aclarir algunes idees sobre com dissenyar aquest bloc. Per tant, durant aquesta sessió només he acabat de perfila alguns petits aspectes del meu bloc ja que pràcticament estava tot fet. Gràcies a aquestes tasques he après molt aspectes que abans no s’havia fer, com per exemple: enllaçar portals de noticies al bloc, pagines webs, enquestes,etc. Estic molt satisfeta del resultat final del meu bloc ja que disposar de molts colors i de diversos enllaços, els quals fan d’aquest bloc un espai interactiu i vistós. A partir d’aquesta sessió espero continuar treballant amb aquest bloc per tal de dominar-ho a la perfecció dia a dia tal com acostumo a fer-ho.
Espero que us agradi molt el meu BLOC!!!
BON NADAL!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario