IMATGE BLOC!

IMATGE BLOC!

miércoles, 21 de diciembre de 2011

COMENTARIDE LA SESSIÓ NÚMERO VINT-I-DOS(DIMARTS 20/12/2011)

A la sessió d’avui amb el Joan- Anton hem realitzat les exposicions de les nostres experiències amb les TIC en les escoles que cada grup havia visitat. Aquest activitat la trobo molt enriquidora per l’aprenentatge del grup sencer perquè ens permet posar en comú tot allò que hem après i omplir els nostres coneixements amb les aportacions dels nostres companys. A més, aquesta experiència m’ha permès presenciar una classe on l’eina principal era la pissarra digital, la qual no havia utilitzar mai dins d'una aula amb nens i també m’ha permès observar les reaccions dels nens davant d’aquest recurs. Així que valoro molt positivament el plantejament de visitar una escola TIC perquè m’ha permès poder relacionar tot el que estic treballant dins de les sessions d’alfabetització amb el dia a dia dins d’una escola que disposa de recursos TIC, d’aquesta manera m’he adonat de l’ importància que tenen les TIC per la nostra formació com a mestra.

Respecte a la posada en comú de les exposicions crec que entre les aportacions de tots he pogut observar com es treballen en general les TIC a les escoles i l’ importància que tenen dins de la nostra societat. Un aspecte curiós que he tret d’aquestes exposicions ha estat el fet que comentava el grup de l’Amanda de que les mestres de l’escola que van visitar no volien fer cap tipus de formació sobre les TIC. Penso que això no hauria de ser així perquè l’ imatge que donen aquestes mestres al seus alumnes no és l’adequada.

A partir d’ara, espero enriquir-me molt més sobre com treballar les TIC dins de l’aula, fins i tot m’agradaria molt que l’escola on fes les pràctiques disposessin de diversos recursos TIC.     

No hay comentarios:

Publicar un comentario