IMATGE BLOC!

IMATGE BLOC!

miércoles, 26 de octubre de 2011

COMENTARI DE LA DESENA SESSIÓ(DIMARTS 25/10/2011)

Avui a la classe de l’Eduard he après el funcionament del JClic, gràcies a les explicacions del mestre. A més a més, he pogut experimentar amb aquest programa ja que ens l’hem descarregat per tal de treballar amb ell. Gràcies al plantejament de dues activitats que ens ha proposat l’Eduard, he pogut observar i treballar els diferents recursos que et proporciona aquest programa. També m’he adonat que el JClic ens proporciona diferents tipus de plantejaments d’activitats amb unes estructures específiques. Concretament, la meva parella i jo hem plantejat una activitat que consisteix en fer un trencaclosques d’un dofí i una altra que consisteix en saber associar el números amb la quantitat de girafes que surten a cada imatge. Durant la preparació d’aquestes activitats m’han sorgit diverses dubtes que el mestre poc a poc m’ha anat aclarint. Una de les coses que m’ha cridat l’atenció d’aquest programa és la quantitat de coses que es pot fer amb ell, és a dir, ens ofereix una àmplia diversitat de recursos, per tal de personalitzar cada activitat de manera lúdica i creativa motivant d’aquesta manera als nens. A més a més,  en aquesta sessió he tingut la oportunitat de poder manejar una pissarra digital amb la qual no havia treballat mai i observar el seu curiós funcionament.
Per últim, considero que després d’aprendre bé el funcionament d’aquest programa hem pot ser de gran utilitat en la meva professió com futura educadora per poder plantejar diversos tipus d'activitats pels nens.

No hay comentarios:

Publicar un comentario