IMATGE BLOC!

IMATGE BLOC!

jueves, 8 de diciembre de 2011

COMENTARI DE LA SESSIÓ NÚMERO DINOU (DIJOUS 01/12/2011)


Avui a la sessió de l’Àngels he après a elaborar un joc interactiu amb el programa del Power Point,aquest joc consisteix en elaborar diferents activitats a partir d’una imatge on s’ha de seguir uns passos clicant algunes parts de la imatge per tal de conèixer si la imatge que s’ha seleccionat és la solució correcta o incorrecta. Tot això es fa creant uns hipervincles entres les diapositives creades. La meva parella i jo hem creat un joc interactiu basat en saber reconèixer els transports i els colors a través dels transports. La veritat que els passos a seguir per elaborar aquest joc no són gaire difícils i gràcies a l’ajuda de la mestra he pogut interioritzar la seva elaboració correctament. Jo crec que aquesta eina em pot ser molt útil pel meu futur com educadora infantil, ja que em permet presentar als alumnes diferents temàtiques d’aprenentatges a través d’aquests jocs interactius, i al mateix temps despertar el seu interès per les TIC.

Per últim dir, que m’ha agradat molt saber elaborar i utilitzar aquest tipus d’eines ja que és molt fàcil d’utilitzar i li trobo moltes avantatges per treballar-ho amb els nens.

JOC INTERACTIU DELS TRANSPORTS!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario