IMATGE BLOC!

IMATGE BLOC!

jueves, 10 de noviembre de 2011

COMENTARI DE LA SESSIÓ NÚMERO TRETZE (DIMARTS 8/11/2011)

A la sessió d’avui amb l’Eduard hem realitzat diferents activitats, totes elles molt pràctiques i enriquidores per nosaltres. Primerament, hem treballat amb el Google docs per continuar redactant tots junts al mateix temps un historia de Nadal que l’Eduard ja havia començat a escriure. Amb la utilització d’aquest programa no he après gaire perquè en altres ocasions ja l’havia fet servir a l’hora de redactar una historia o d'escriure un treball amb diferents companyes. Però el fet d’incorporar a aquesta historia fotografies no ho havia fet mai, per tant, he après com animar un redactat al Google docs amb imatges. Una de les dificultats que he trobat realitzant aquesta activitat ha estat trobar una imatge que aparegués el nom del seu autor,així que aquest aspecte ha retardat el meu aprenentatge. També he après a modificar les propietats de la imatge buscada per Internet què sabia on es podia fer, però mai ho havia fet.

Posteriorment, a través del Google docs hem plantejat dues preguntes per proposar una enquesta als meus companyes. M’agradaria comentar que la utilització d’aquest apartat no l’he après gaire bé,ja que ho he fet ràpid i com que aquest àmbit de les tecnologies digitals hem costa una mica, quan he arribat a casa he tornat a practica amb aquest apartat per tal de conèixer-lo millor i amb més calma.

També dir que el desenvolupament d’aquesta sessió no m’ha agradat gaire ,perquè he realitzat totes les activitats amb presa per poder seguir les indicacions i explicacions de l’Eduard. La meva sensació durant aquesta sessió ha sigut de frustrament per no saber seguir els passos que m'oferia el mestre. Així que, per realitzat les tasques 4 i 5 faré una tutoria amb el mestre per poder fer un bon aprenentatge d’aquestes.

Per últim, a partir d’ara m’agradaria profunditzar una mica més amb les eines que ens ofereix el Google docs i treballar-ho per tal d’aconseguir un bon aprenentatge. A més a més, espero que gràcies a la tutoria establerta amb el mestre pugui enriquir-me molt respecte aquests programes i a les properes tasques proposades.




No hay comentarios:

Publicar un comentario